reisijutud

kompaund

leave a comment »

Vahepeal on päris palju juhtunud, nii et ei teagi kohe millest alustada… alustan siis lõpust.

Eile selgus, et minu pidupevad Radissonis on lõppenud, tuleb kohvrid pakkida ja Al Hamra kompaundi kolida. Mis seal ikka, maksin oma arve ära ja Omar tõi mu uude kohta kohale. Hotellist anti veel liikmekaart kaasa, no et ma olen neil seal niikaua külas olnud ja nüüd saan vist suvalises maailma otsas paar ööed tasuta nende hotellis puhata.

Kompaud ise on vinge, selline pisut steriilne või tehislik (umbes nagu selles Jim Carrey filmis kus talle mängumaailm on loodud kurjade teleprodutsentide poolt), tänavad on sirged ja piinlikult puhtad, põõsad vinkliga täisnurkseks pöetud jne., aga vinge sellegipoolest. Kompaundi sissepääsemiseks tuleb läbida 3 erinevat turvakontrolli ja siin vaadatakse pisut korralikumalt, et ega pommi pole. 5 soomukit, terve hunnik sõdureid ja muidu turvamehi. Eks ta ole pisut arusaadav kah, aasta tagasi olevat see koht pommi saanud ja turvalisus pisut hell teema pärast seda🙂

Mind paigutati siis tagasihoidlikku poismehekorterisse, 2 magamistuba, 2 vannituba, 2 rõdu, suur köök. Ei saa päris hästi aru millega ma selle au ära olen teeninud, aga no las ta praegu jääda…🙂. Süüa peab ise tegema, aga kõik aksessuaarid on olemas, pood ka kohe siinsamas. Üldiselt ongi püütud selline võimalikult läänelik pisike maailm luua, et sa ei peaks kuhugi kaugele välja sõitma ja tunneksid ennast siin keset kõrbes kodusemalt ja turvaliselt. Naised võivad halattideta liikuda ja lühikesed püksid pole tabuteema, erinevaid meelelahutusi pakutakse, päris korralik võimla, jõusaal, piljardilauad, tenniseväljak, bassein.

Aitab kah, ma nüüd lähen vaatan kuidas kohalikel siin kossutase on. Ma pole ju rohkem kui kuu palli puutunud ja mul pole ketse kaasas, nii et saab põnev olema, ma arvan😉

P.S. Kui kõik plaanijärgselt kulgeb, siis reede õhtul Zavoodi!

P.P.S. Täna väljas 37 kraadi, palavaks kisub.

Written by Madis Maks

April 16, 2006 at 8:37 pm

Posted in saudi araabia

Leave a Reply

