reisijutud

esimene sissekanne

leave a comment »

Nonii. Tsehhis. Mõtlesin, et panen par rida paberile enne lennuki väljaminekut. Esimene õlu, esimene blogisissekanne, vastutus missugune🙂.

Peaks vist alustama sellest, et miks jälle üks mõtetu blog juures. No põhimõtteliselt selleks, et kokku koondada oma mõtted ja kogemused reisidelt ja anda asjast huvitatule teada mis teoksil ja seda et ma ikka elus olen. Miks ta nüüd just blogi vormis peab olema, selle jaoks mul mingit kavalat vabandust pole. Tegelikult pole ju vahet ka, igavikuga võrreldes on teatavasti kõik tühine. Kuna mul häid mõtteid tuleb harva ja eriti hästi neid väljendada ka ei oska, siis saab see arvatavasti olema selline ärkasin-hommikul-pesin-hambad-tegin-seda-ja-toda tüüpi bloog.

No vot. Lähiaja sissekanded tulevad Saudi Araabiast ja siis alustuseks tuleb kohe ära öelda, et osad kolleegid kes seal juba äinud on pidasid väga huvitavat blogi, asuvad teised aadressil alsaudi.blogspot.com ja nemecec.blogspot.com. Seal on päris paljud kummalised asjad päris muhedas huumorivõtmes lahti seletatud, nii et soojalt soovitan lugeda – väga mõnus ajaviide. Ja arvatavasti ma oleks saanud sinna alsaudi bloogi ka kirjtuada, aga mõtlesin, et enda oma on ikka parem, siis ei pea mingit kindlat joont hoidma ega miskit, saab niisama kirjutada.

Tegelikult ongi nii, et nende vaadates kolleegide olemasolevat reisibloogi ning rõhudes asjaolule, et tegelikult lähen ma ikkagi tööd tegema, mitte seiklema, pole üldse kindel kas midagi huvitavat kirjutada on. Aga noh eks ta siis ole paista. Ma edasi Londoni poole lendama nüüd siis.

Written by Madis Maks

March 17, 2006 at 6:17 pm

Posted in saudi araabia

Leave a Reply

